21:55:00

faceless

Jag är ju lite förälskad i fullblodet som jag har fått rida på praktiken, jag vet att jag inte ska ha hem den även om han är till salu men lite kär kan jag väl få vara i alla fall. Hunden Teddy skulle jag också vilja ta med mig hem faktiskt haha! Så sjukt söt! Imorgon ska jag försöka ta lite bilder, men det är så svårt att få tid till det:S

Signe och Anna var duktiga och red idag, städade i stallet gjorde dom med, tack! Så jag hade bara Ellan kvar när jag kom hem, hon behöver lugna ner sig och lyssna lite mera på mig men det kan vi jobba mera på när jag lärt känna henne bättre med, lilla sötponny<3

Jag är glad, även om den där konstiga känslan är där, jag kan leva med den.

Korn-Here to stay

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0