15:47:40

you're the master

Jag tror att jag börjar bli lite sjuk igen, allt det här kan inte vara vätskebrist faktiskt. Men nu är jag i alla fall uppe igen! Efter mycket vatten och lite huvudvärkstabletter woho! Hade tänkt gå ut och gå lite med Ella idag så får jag se vad dom andra får göra för lite ska jag väl orka rida även om jag har döont i benen, träningsvärk! Jag brukar gilla det men inte när jag har det i benen.

Jag ska lyckas beställa biljetter idag med, och plugga, och släcka lampor för det sa Isafin att jag var tvungen att göra. Sämst att dom lägger tiden så sent för jag tycker om att se när det är mörkt, och det är svårt att plugga när man inte ser.

Har lagt in alla bilder från kameran med, äntligen?


Sanna var modig och hade Bosse'n i knät:)


Teddy<3


Från Sandras fest XD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0