00:54:00

Nicki nyckelpiga




  

Idag har jag lekt med Isa vilket alltid är lika kul, först var jag hos henne, vi gick ut med Frekja som inte alls var som jag kom ihåg henne, kul att det går framåt! Sen åkte vi hem till mig och tömkörde Ella, Signe och Anna var ute och red med, så duktiga så!

Och nu har jag skrattat så att tårarna rinner, tänker inte direkt berätta varför men det är ju kul att det finns folk här omkring som gillar att roa andra med, eller kanske skämma ut sig själva. Skrattade gjorde jag i alla fall! Har pratat med världens bästa också, då skrattade jag ännu mera så om det är sant att skratt förlänger livet så kommer jag att leva alldeles för länge.

Biljetterna är bestälda så jag kommer åka på torsdag och komma hem nästa torsdag, jag älskar mitt liv lite extra mycket när jag får åka till Michael<3

RSS 2.0