21:24:29

Kaffeknark

Jag har egentligen inget vettigt att skriva, jag har ju inte skrivit något på flera dagar, ska jag vara helt ärlig har jag inte ens tittat på datorn. Internet är så hemskt störigt så jag har inte orkat med det och jag har varit lite stressad över den stationära datorn som har alla mina saker på sig men som vägrar att släppa ut dom! Men den skulle snälla Micke hjälpa mig med någon dag i alla fall. Spotify på den här lilla skitdatorn vägrar ju att fungera och då kan det ju vara lite kul med någon annan musik i alla fall.



Livet imorgon kommer inte att bli vackert, en hel dag med matte och fysik men helt utan hjärna att tänka med! Gillar det inte alls!


Första dagen när Ella skulle få komma in i hagen
Kommentarer
Postat av: issaaa

Thea o Sanni sööt! =)

2010-03-08 @ 19:31:57
URL: http://favvoisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0