19:42:03

Cover up the pain

Hahaha, nej det är inte bra att dom kliar så men jag höll faktiskt på att dö lite, jag skrattar om ni undrar varför kameran skakar xD



Jag är sådär galet godissugen, alla som säger att frukt är som godis kan gå och lägga sig någonstans för ni ljuger! Vll ha kemikalier, dåliga fetter och sånt mys!

Nu har jag lekt i stallet jätte länge. Tahoe har fått spån i sin box vilket han tyckte var megamys, min sötkille:) Nicki tog jag ut på en promenad i blåsten, för blåser gör det! Skönt att röra på sig, tänka på annat, älskart!

Imorgon kommer nog veterinären hit igen, hoppas hon tycker att det ser bättre ut. Jag är faktiskt galet nervös, mår inte bra över det där. Vill gräva ner mig under täcket och ligga där ett tag, men det gör ju inte saken bättre så vi kööööör väl vidare.

Saaaknaar min Mih<3
Kommentarer
Postat av: Jasse

Hahah jag dog :D

2010-10-06 @ 15:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0