21:47:00

Do or die, så att säga

Nu var det länge sen, och jag har ju såklart massor att berätta:)

Den 24 juli kom en söt liten connemarabäbis, han ser precis ut som en liten gris och fegar lite precis som Lurvbulle:) Nu har han börjat kaxa upp sig lite så nog blir det häst av den också. Söt som socker är han i alla fall:)


Sen har jag ju varit på ridläger, Tahoe fick så mycket beröm så jag är fortfarande helt galet glad:) Han är ju finaste hästen på jorden, trist för dom som har såna fördomar för gamla travare, min är ju helt perfekt dressyrpålle;) Han fick dock åka hem sista dagen då han kändes trött. Så sista dagen fick jag låna en av de andra deltagarnas häst, Cayenne, underbar häst! Hann bara tänka vad jag ville innan hon gjorde, skitcoolt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0