13:20:37

23 Augusti

Klockan ringde sju imorse och jag känner mig faktiskt ganska duktig som flög upp, drack kaffe och tog ut hästarna, annars gör ju pappa det. Har hunnit ha Sigge och Caruso inne en stund också, vi tränade på lite olika saker och det gick bra:) Hinkade upp vatten ur brunnen, eftersom att mamma sa att pumpen var sönder igår, men sen när jag kom in sa hon att det ju såklart var utbytt. Varför sa hon inte det igår?!

Snart kommer Sannsibaan hit och hälsar på mig en stund, vi ses ju inte så ofta längre. Jag kanske borde cykla lite oftare, ut till Dannemora och hem igen blir ju ett äventyr!:D


Ståtlig liten kille:)

Har massor att göra, vet inte vart jag ska börja. Skulle jag få bestämma skulle jag ha sjutusen armar så jag kunde göra allt på en gång:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0