23:21:45

-

Sigge var duktig bebis idag, har brukar ju vara lite väl framåt och nyfiken på en när man kommer men idag efter lite fixande och hjälp från Nickiponnyn så gick han undan för mig när jag bad honom. Inte sådär när man ber dom rygga utan flockaktigt, "jag vill inte leka med dig just nu, gå härifrån" Kändes som värsta grejen, jag har ju faktiskt inte hållit på så mycket med honom utom att leda i stallet och borsta och sånt. Nog för att han fortfarande är omogen, han är ju en bebis typ, men det var ju ett steg i rätt riktning nu när jag tänkte börja mera.




Äta mumsig stolpe, mmmmmm! Smutsig också:(
Min lilla bebiskille har vuxit så grymt mycket, på torsdag fyller han 7 månader. Fy fan så tiden går fort:D
Kommentarer
Postat av: linnéa andersson

Jag saknar min lilla bebis, måste fan komma till dig en helg nu! saknar er så otroligt mycket! <3<3

2011-02-03 @ 12:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0