21:20:15

-

Nu ska jag ta in och mata mina bebishästar och känna efter ifall de vill ha insektstäcken på sig:) Sen är det bara duscha och sova kvar för idag. Toooooomt att inte ha något att plugga, får komma på något alldeles eget att läsa. Har väl en hel rad med böcker som jag bara tittat på, dags att läsa alla nu då jaa:) Eller så fortsätter jag att leka med pärlor(a)

Åtta dagar kvar innan älskling kommer<3
Nio dagar kvar till STUDENTEN!!!!
Jag längtar så jag döör.




I'm awake, I'm alive
Now I know what I believe inside
Now it's my time
I'll do what I want 'cause this is my life

(Here, right now)
Right here, right now
Stand my ground and never back down
I know what I believe inside
I'm awake, and I'm alive
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0