16:50:29

Gårdagens terränghoppning

Det gick ju bra! Jag har ju fixat terränghoppning med trail för dannemora ridklubb. Sprang runt som en liten nervös höna hela dagen och förstod inte riktigt vad jag höll på med hela tiden, tur att jag hade alla underbara människor runt mig som styrde upp mig när det behövdes och hjälpte till att fixa hinder och få in alla i rätt ordning på banan:)

Pappa red trots spräckt revben, det gick megabra på världens bästa Tahoe. Signe red också och var superduktig, hon höll Tahoe lugn och glad runt hela banan utan stopp eller rivningar, fick sig en tredjeplats! Super! Så glad jag var! Blev tyvärr inga bilder under dagen, min superförvirrade hjärna kom inte ens att tänka på att jag faktiskt äger en kamera höhö..


Bild från i torsdags på Signe och Tahoe:)

Nu har jag för övrigt lyckats bli sjuk, treeevligt:) Så en kopp te och lite vila innan jag springer ut till stallet och pussar på världens sötaste hästisar:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0