11:22:00

När och varför jag började rida

Jag började rida 1999 på ett ridlekis utanför Tierp där dom då bara hade shetlandsponnyer. Varför jag blev så intresserad av hästar kommer jag faktiskt inte ihåg, jag är ju uppväxt på en gård, vi hade dock bara tjurar men är man en dum unge som jag var så går det att rida på såna också;) Sen kan jag väl tänka mig att jag som minibäbis red endel på ponnyridningar runt om i landet haha, när tillfälle gavs liksom. Men det är ju inte så att det går i släkten, mamma var rädd till och med för de små ponnyerna haha^^


Agnes och Emil, Emma och Freja, Jag och Pelle.

Emma och Freja, Jag och Timotej, Agnes och Nypon

Jag och Spookey, när det började köpas in lite större ponnyer.

Spookey och Ronja, innan jag slutade där och fortfatte på en annan ridskola var Ronja den sista favoriten, glad liten ponnyyy:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0