13:48:00

Träna mer på

Det finns ju alltid saker man behöver träna mer på, finns ju alltid nytt att lära sig. I hästsammanhang behöver jag bättra på blicken ganska jättemycket, jag tycker uppenbarligen att det är jätteintressant att titta ner på hästens boge. Jag kör faktiskt samma grej när jag är ute och går, ibland är jag till och med så ful så jag gör det när jag pratar med folk haha! Tittar ner alltså. Det är ju viktigt jämt på olika sätt, dessutom ser det ju riktigt otrevligt ut när man glor på marken hela tiden. Gamla invanda saker som är svåra att bli av med om man inte tänker på det hela tiden, jag får helt enkelt tatuera in det på handen, TITTA UPP FÖR I HELVETE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0