23:12:17

To feel brave

Jag ska vara med och hoppa med på Tahoe, fast vi hoppar lågt då jag inte känner honom så jätte bra vid hoppningen ännu, trist att Nikita inte är igång:( Hon och jag hade flugit över banan. Men nu får Tahoe som sagt visa vad han kan istället, 50 och 70. Jag kommer trilla i backen och han kommer springa till skogs, jag lovar! Skulle kanske ha tagit med Nicki istället. Ska träna hela veckan och komma ihåg att rida ordentligt! Brukar ju aldrig bli nervös! Varför nu för?! Och ja, Tahoe ligger ute på annons nu:( Inte kul alls men det är ju ändå inte säkert att jag säljer honom, jag kommer ju inte ta första bästa precis utan här är vi noga med vart mina bebisar hamnar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0