21:07:53

Don't look away

Svalt kulan till piercingen för att jag är bäst!

Hade prov i häst- och stallskötsel idag, i det stora hela gick det ut på att känna igen foder tycker jag. Antagligen bara för att vi satt och smakade och luktade som idioter. Hästmat smakar jord bara så att alla vet!

Sen gick jag till Waldorf för att träffa Sannabanan, hon är en subba för jag fick sitta där och vänta i typ en och en halv timme, inte vackert! När vi väl kom ner till stan gick vi och åt nyttig (?) sallad, myspys. Sen ringde vi Sariis som jag kom på att jag inte hade träffat på typ hundra år så vi gick runt med henne och hennes kompisar ett tag. Sen lekte vi med hennes vovve som är det sötaste jag sett efter Kira då! Vi hade tänkt att gå till vox och kolla men vi kom på att det var mobbat, kommer inte ens ihåg när jag var där sist.



Kollade på mitt klämblåmärke idag och det är seriöst det fulaste jag sett! Hamnade lite fel tror jag..

Sanna; ÅÅÅHHH jag kommer inte ihåg när jag duschade sist!

Sluta leta fel, du har dom med.


Hunden hårade jätte mycket och den gör faktiskt inte det som man kanske tror på den här bilden haha! xD Neej..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0