20:05:36

Think of your future

Jag är ju för bra för att vara sann!

Kom för sent i morse, en och en halv timme, hur nu fan det gick till för jag var ju vaken på morgonen. Pappa segade som ett jävla as! Sen har jag suttit och målat bara, håller fortfarande på med det där spelet som ska vara klart imorgon, drömma kan man ju liksom för jag har knappt börjat. Sen sa huvudet PANG och jag började se blixtar framför ögonen och sen kunde jag inte resa mig upp, grattis va fan var det som hände? Obehagligt.

Jag måste fixa håret, gud jag kan inte gå runt såhär fan. Gråter av fulhet snart, jag lovar!



Nu ska jag springa ikapp med tiden.

När jag kom hem från det var jag så lycklig, nu vet jag inte vad jag känner.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0