17:10:39

I wish I was special

Det kanske var lite över mina förhoppningar, som sagt, ingen är perfekt men det här är ju bara patetiskt.



Jag tänker inte rida idag, hur ska det gå? Men jag tror att det är bra. Jag måste bli klar med lite saker, och tänka lite tror jag. Tänka mycket kanske. Jag var en stund i skolan i alla fall, när jag satt utanför kom det fram heeelt okända fjortisar till mig och frågade om jag kunde köpa ut cigg till dom och jag typ, öhhm alltså jag är bara 17. Men inte gav dom upp för det heller utan då stod dom kvar där och skulle prata och sånt (?!). Och jag satt ju och pratade i telefonen när dom kom fram, ofta man liksom stör någon då? Ohyffsat tycker jag, speciellt efetrsom att dom inte lät mig vara ifred heller, korkade jävlar. Senare i österby var jag tvungen att visa leg för att få köpa energidricka av någon anledning? Så ingen fattar hur gammal jag är idag. JAG ÄR 17!!

Jag och Isa var med Jasse och kollade i hennes mammas affär med, det var skitmys, visste faktiskt inte att den låg där men det kommer nog gå bra för den^^ Dom skulle ha massor av olika saker, alltså inte bara affär utan typ kurser och hela köret!

Jag kan verkligen inte göra som folk säger. Hatar när någon försöker bestämma över hur jag ska känna eller vad jag ska göra. Det är mitt liv, ni har era egna bajsliv att bry er om.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0