23:54:00

For a little while

Idag har jag lekt på stan med Sannsii, så egentligen har jag typ halvskolkat massor idag, men bara halv! Min lärare skolkade faktiskt också. Har i alla fall handlat upp alla mina pengar wohoo! Har typ tio spänn kvar eller något för jag är bäst jao. Massor av onödiga saker som vanligt, bara sånt som jag vill ha. Jag och Sanna träffade på en Ante med som åkte förbi uppsala lite ovanligt sådär liksom, så vi lekte bilhoror och åkte i hans fula bil som inte pratar, åhh sa vi inte att vi aldrig skulle göra det igen kanske?! DEN VÄLTER!!!! Inte fint nej men det var trevligt att träffa människan igen, det händer ju inte så ofta.



Pratade lite med Sofie idag om mönstringen och hon berättade att hon kände någon som hade åkt dit, rullat in sig i mattan och skrikit "Jag är en vårulle!" och jag höll ju på att dö av skratt, så vill jag med göra!



Sluta sluta sluta sluta sluta! Är det inte bättre att säga allt direkt kanske? Att det är fel, åhh försvinn!



På bussen hem skapade jag och Sanna ett fake rockband så vi satt ju där, lyssnade på musik, hon trummade och jag mimade, fan så snygga vi var alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0