20:11:09

She's not one of us

Shit, vilka vackra ögon!

Fredag; Skola men det tänker jag inte gå in på mer än att det var tråkigt som vanligt. Sen åkte jag hem och åkte nästan direkt iväg med Nikita för att träna i dannemora. Mycket trevligare att rida på grus än gräs. Hon var som vanligt och vi ville väl döda varandra, slutade med att jag inte orkade utan skrittade bara av henne sen. Fatta va häftigt om man kunde höra vad hon tänkte, och se allt från hennes vinkel för något har ju blivit riktigt fel. Men jag älskar lilla fulponnyn ändå<3 Av någon otroligt dum anledning som ingen förstår.



Sen åkte jag ner till Österby i alla fall, vet inte om jag egentligen hade tänkt att vara hemma men inte då. Det var väl hyffsat roligt, träffade massa snälla människor i alla fall och en äckligt söt katt som alla älskade. Puss på det! Somnade brevid snyggSanna i Linas säng som lutade, så lilla Sannsii fick ha en sovande Thea på sig tror jag.



Idaag då, åkte hem, utan moped?! Pappa som var så dryg och absolut ville ha hem den sket i det ändå. Men det var ju bara fint ändå, jag hade inte orkat köra för lilla jag lider ju av bakfylla, inte alls fint! Somnade när jag kom hem och sov hela den fina dagen, för det var skönt! Inte för att jag tror på det där att man kan sova ikapp timmar man missat men om det nu går så har jag gjort det!:D



Sanna borde komma hit snart tycker jag med, med mina adoptivkläder och något annat roligt kanske? Sanna herself är ju kul, kärlek till henne!



Sankar Bronski, fattar inte hur det kunde hända så.. Det gick fel och jag hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0