18:45:11

You have to give me everything

SötSanna somnade hela tiden igår och hon blev jätte sur när jag skrek Sanna varje gång som jag såg att hon sov med haha! Hon fick ju se lite av lejonkungen men för det får hon skylla sig själv för den somnade hon ju ifrån. Jag tror faktiskt att jag också gjorde det men jag vaknade sen ändå, vet inte om jag vaknade av mig själv innan eller om telefonen väckte mig haha låter sjukt men sånt vet inte jag. Fick prata med hickig söt en stund. Jag hann se bästa biten av house of wax med, så lycklig liten Thea blev det^^



Jag och Sanna vaknade för sent och blev nästan tvugna att springa upp för pappa hade bestämt att jag skulle åka till dannemora och träna idag med. Signe kom också med så Nikita och Nicki fick åka dit idag. Nikita skötte sig mycket bättre så jag blev till och med nöjd fast vi hoppade bara små hinder. Nicki var seghetens drottning och hade ingen lust alls men galoppen kom lite tillslut. Även om man fick kramp i benen av det. Sanna lekte fotograf med min fulkamera. Duktig hon!



Jag tror inte alls, för det blir aldrig så. Tänk på vad du säger. Du har inte all tid i världen på dig om du ska bevisa något, vi orkar inte vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0