23:20:04

How to make a snowangel

Det spelar faktiskt ingen roll vad som säger, nu är det såhär och jag tänker göra det så. Kan ju verkligen inte bli enklare än så haha!

Isa kom hit idag ja, vi red lite och åt massor av mackor! Ingen vet hur vi fick i oss så mkt hellerxD Men det var roligt. Och ja jag har rökt, förstår inte att det ska vara så svårt att sluta. Jag är född rökare helt enkelt, nästan. Kommer säkert röka imorgon och i helgen med>.< Ska ju till tandläkaren imorgon och dom ska ju döda mig antar jag. Jag vet inte, men man blir så lugn av det. Fuck! Beundrar verkligen dom som aldrig ens har testat, häftigare finns inte! Men jag ska inte se det som värsta end of the world heller. Det dör jag inte av. Fast det är pinsamt för jag trodde verkligen att jag var starkare än så:O

Ahh ja jag längtar till i helgen, massa faktiskt, fast Sanna vet hur det är. Henne ska jag ju träffa imorgon med, myspys^^

Österby är galet, ni är galna haha:D Säkert därför ni är så mysi^^ Eller något, nej läskiga. Älskigt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0