13:45:28

Boom Boom Boom!

Åhh nu sitter man här med en kopp äckligt kaffe och absolut ingenting att göra. Fast jag är ledig ifrån skolan idag i alla fall, det är jätte skönt! Jag vet att jag kanske borde plugga lite men nejtack. Isafin skulle ju komma hit snart men hon är seg som en nånting ja. Det är ju inte fint, det mesta i livet måste ju i alla fall röra sig framåt, helst snabbt. Min handled är konstig med och gör jätte ont, haha jag ska då alltid ha ont någonstans:O Ofta på flera ställen samtidigt, ingen vet varför. Men Isaaa!!!

Nu tänker jag inte sitta stilla längre, ska ändå hinna ut och fixa så lilla Isa får leta i stallet antar jag:O Puss på det.

Danko Jones-Dance



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0