16:50:04

Rebell

Tandis idag då, riktiga hemskheter och jag hatar subban som försökte döda mig! Sen var jag i alla fall bedövad i halva munnen sjukt länge och då kunde jag ju sura lite över det när jag satt och väntade på bussen till stan. Så alla som har fått klagsms och svarat på dom är finast<3 Sen åkte jag i alla fall in till stan för att träffa lilla Sannaälskling så hade vi kul där ett tag innan vi kom på att vi ville åka hem till mig och vara ensamma där för min familj hade fått för sig att gå ut och käka grekmat och det hade väl inte jag någon större lust med.



Så nu sitter vi här med ostbågar som för övrigt är skit äckligt och lyssnar på konstig musik som ingen av oss egentligen tycker om. Men det är mysigt, fast nu började vi fundera på om vi kanske ska sno en moppe och ta oss ner till österby en stund, fast det är inte bra för jag får fan inte köra den haha! Vi trotsar livet eller något höh.

Kidnie var skit söt idag när jag och Sanna satt ute. Grannens hund kom över till våran gård och ville hälsa på oss och då springer hon fram till hunden och reser värsta raggen och mjaaowar lite mesigt. Fast hunden var tydligen mesig den med för den gick på det och gick därifrån lite skamset sådär och Kidnie efter så hon såg till att den försvann ordentligt. Älskar lilla kissemissen<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0