20:41:31

Mih<3

Igår var lila Thea till stockholm för att träffa bästa fin, självklart händer det lite läskiga saker på vägen men det fixade lilla Sannsi upp, det var också hon som stod för all nervositet så den slapp jag i alla fall, fint! Att vara nervös måste ju vara det läskigaste som finns, eller i alla fall obehagligaste.

Men jaa, i alla fall, jag måste väl komma någon vart kanske. Träffade fin vid stationen så fick han visa massa saker, öhöhh ja vi vet att det är jag som bor här och borde hitta mer men inte jag heller, kom inte ihåg att det var så stort. Så gick vi runt lite och tittade på skor först och sen gick vi ner till vattnet, jag vet inte vad det heter men vid gamla stan i alla fall, med dom läskiga smågatorna. Vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen, det var en fin helg, och jag kommer att sakna dig. Faktiskt.

Deathstars- Blitzkrieg


Och jag har bott på hotell för första gången i mitt liv tror jag! Är det bättre sent än aldrig kanske? Antar det för det var ju lite häftigt, typ värsta korridorerna som man kunde gå lite vilse i, och man får inte glömma akvariet med rockan där nere heller! Det var tufft. Smart är jag också som hade packat ner kameran men som inte tog en enda bild. Skit duktigt, verkligen.

Kom hem idag till en glad hund och en halt häst, fast Caruso ver ju iofs redan dålig i benen men nu är det nog slut snart och kanske dags att gå vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0