19:26:47

Where do I start?

Idag kände jag mig verkligen äckligt korkad. Matten och fysiken var svårt tror jag, på matten satt jag ocj skrev jätte mycket men själv var jag nog inte medveten om det alls. Fysiken sen skrev jag ett tag tills jag ville skärpa mig och försöka koncentrera mig men då jävlar förvsann allt och jag började smula sönder mtt sudd istället. Men det var ju den där sjuka känslan, när jag skrev och skrev men inte förstod det alls. Förhoppningsvis var det mesta rätt men jag förstår fortfarande inte! Jag vill vara smart.

När skolan var slut åkte jag hem direkt, slöade lite och sen fick jag skynda mig ut i stallet. Tömkörde Nikita idag med framsteg! Först var hon lite nervös över linorna men sen rullade det på bra. Gjorde mest enkla svängar och testade lite trav. Duktig liten ponny! Efter det ville jag hålla mig sysselsatt så jag städade i stallet och gjorde rent borstarna, snyggt.



Föresten är det ju svinkallt ute! Höll på att dö när jag var ute i stallet. Händerna ville helst bli stela isbitar och det går ju inte att beskriva hur skönt det var att skölja varmvatten på dom senxD Mörk och jävligt är det ju också! Vill ha tillbaka sommaren!



Ska försöka att inte börja röka igen, får man säga att det är tråkigt? Jag vill men ändå inte på något sätt. Men jag måste ju säga att jag verkar älska att plåga mig själv, börjar och slutar lite hur som helst. Det suger ju minst lika mycket att sluta varje gång men så gör jag ändå. För idag har jag då inte gjort det. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0