20:47:58

This is it

Haha vad var det jag sa, idag var det sista gången, föralltid för nu är jag frisk och tänker aldrig trilla igen. Hon sa att jag jobbat hårt under dom två åren hon träffat mig. Jag kom inte ens ihåg hur jag var då men det var ju inte vackert. Nu finns det nästan inget som visar att jag någonsin ens har stått där, öhmm om man inte tittar så noga. Men folk som sett mig då och nu har sagt att jag ser så pigg ut, att det nästan lyser om det, och det är coolt, för jag kommer verkligen inte ihåg haha! Men WOOOOOOOOW äntligen slipper jag. Har inte ens ett återbesök så:) Tack Grete!

Hästen var bättre i benet idag med, fan va glad jag blev och imorgon kommer veterinären. Alla hoppas annars slår jag er! Hann rida Nikita med som lekte gummiboll, antagligen för att jag red i dressyrsadeln. Fick i alla fall ont i ryggen, ingen fattar varför jag älskar ponnyn! Men det gör jag.

Jag har ingen aning om varför jag är på så bra humör, med det känns bra! Allt känns bra. Förutom att det är kallt ute men jag ska lära mig hur man tar på sig kläder någongång, jag lovar.



Jag tror inte att man kan tro såna saker, det är nog något man vet, men om man får tro gör jag det, för då har jag fortfarande inte erkänt, bara hoppats.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0