13:17:47

Dextro Energy

Hoho sitter i skolan då och har studietid, det är fint för då kan jag plugga vad jag vill, om jag nu får lust att börja med det haha! Har skrivit två meningar på uppsatsen som skulle vara inne idag, ojoj, ska fortsätta snart för jag kanske kan hinna om jag bara vill ha G på den, och det duger ju verkligen för djur- och växtliv suger ändå. Jag är ju inte så intresserad av alger och mossa, tyvärr.

Wohoo nu har jag skrivit elva rader på uppsatsen helt plötsligt, tufft, synd att sånt som man tydligen måste lära sig ska vara så satans tråkigt. Finns ju många kul saker som man skulle behöva lära sig men dom tar man ju inte med i skolan för dom är roliga. Skolan ska inte vara kul>.<

Men nu ska vi vara glada, öhhm, över att mossan inte har vattenledande kärl? Nej okey jag är faktiskt glad. En aning förvirrad men fortfarande glad. Fast nu blev jag ledsen haha, min mp3 håller ju på att dö! Fuck den. Fast jag ska ju bara vara i skolan till två så jag dör väl inte utan heller:) Fast jag ska till östhammar, då kanske jag dör, man vet aldrig. Ska se till att jag slipper det i framtiden nu, ska säga det tydligt idag, skrika det om ingen lyssnar för jag är frisk.

Gick en promenad på lunchen, jag borde ha pluggat då för sköter man sig inte får man lida, men det är svårt att hinna med och jag behövde gå. Skulle jag sköta mig jämt skulle dygnets timmar inte räcka till, jag skulle behöva minst lika många till.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0