21:22:26

I believed I could get better with you

Jag gick i alla fall på kemin idag, det är ju bättre än ingenting? Lekte med Sannsi och Jass istället för ridskolan vilket faktiskt var mys, saknar sånt där. Sen åkte jag hem och somnade en halvtimme i soffan haha, duktig ja! Veterinären var här idag med, Caruso var inte alls halt idag men stel som ett badkar typ, men han ska få vila vidare och kanske skrittas sen. Men hästen lever och mår bra, det är det viktiga:)

Sen kom Signe ut så fixade vi med hästarna, red två gånger och mina pluttisar skötta sig fint. Tahoe var kung och Nikita var typ explosiv, älskade djur. Sen fixade jag allt i stallet, snälla radio börja spela bra musik?! Det vill den inte nej.

Jag planerar att få halsfluss så om någon med halsfluss läser det här kan ju den prata med mig så jag kan få lite? Bra!



Kul för dig att du tycker så, meeen det är helt enkelt fel, äckel! >:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0