20:35:56

Loves me not

Om blickar kunde döda säger man, och det passar väl bra.

Har varit ute i stallet sen klockan tre, det blir ungefär sex timmar. Hoppade Nikita och Tahoe och dom var väl duktiga, fick bråka lite men tillslut går allt ju:) Men usch så trött jag blev av det. Ensam hemma efter det också så jag fick laga mat själv, det är jag verkligen inte bra på hahaxD Gjorde bara illa mig för äcklig mat som hunden ändå fick tillslut. Nu är det bara tv som gäller, titta på simpsons för det var jätte länge sen jag såg det sist. Om jag kan titta vill säga, kanske kommer på något annat^^

Förstår inte varför jag fastnade för den där ponnyn för tre år sen, idag känns det som tre år för mycket! Men jag älskar henne och hatar henne. Hon är så svår att förstå för det spelar ingen roll hur mycker jag försöker eller lyssnar, hon är ändå stum. Nikita<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0