23:46:20

Not real

ÅÅÅHHH låt mig vara eller slå mig då för fan!

Bara massa jävla matte i skolan idag, jag är väl medveten om att jag älskar matte men idag kändes det inte bra. Ingenting funkade.

Åkte hem och red i alla fall, alltid skönt att komma ut och rensa huvudet, det kan jag vara beroende av lätt! Red Nikita barbacka haha och ja, det såg säkert fint ut. Sen red jag ut på Tahoe och han va faktiskt jätte fin idag, puss på att något funkar tack!



Jag tänker inte vara med på hoppträningarna heller, känner att jag inte kommer orka med det än. Jag kommer väl alltid på något annat.

Sanna borde vara vaken och prata med mig men det är hon inte, dålig stil! Hon förstår inte att man inte behöver sova. Men vi älskar henne ändå<3

Tack du som får mig att le till och med när allt annat suger:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0