21:13:08

The future is mine

Den 12 september klockan 21:00 borde alla befinna sig i den botaniska trädgården i Uppsala för att titta på Uppsala fria Waldorfgymnasium+niorna som visar upp sin eldshow. Min baby är där:D Nu har jag berättat när den är, kommer ni inte och tittar blir jag tvungen att mosa er.



Ingen vidare häftig dag, glömde plånboken hemma så jag var tvungen att sno Sannas busskort hem. Fast det var väl inte det värsta egentligen, jag hade ju inga pengar utan den heller och pengar kan vara bra att ha när maten suger. Så inte mkt ätande för lilla Thea idag. Red när jag kom hem, först Nicki som surade lite i början men gick klockrent mot slutet och sen Tahoe som ville visa sina travar kunskaper. Tacka gud eller någon för mina starka ben, annars hade jag fan flugit in i ett träd, lilla piggelin häst! Resten fick faktiskt vila, blev sent ändå.

Imorgon ska jag ut till Waldorf och titta på när dom har eldträning^^ tror att det kan bli roligt. Även om jag hatade det när jag gick där haha!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0