21:01:21

Would you care if I was lost?

Jo men jag är glad.

Tycker att dagen har varit bra även om jag har haft väldigt tråkigt till och från. Vi var till evulutionsmuséet och det var väl äckligt, massor av uppstoppade djur och SPINDLAR! Haha spindlarna sket jag i, då gick jag faktiskt därifrån, klarar inte av det än men vänta bara! Det drog i alla fall över tiden med typ en halvtimme så jag kom hem sent så jag hann bara rida Tahoe men Nikita kan gott vila en dag. Signe red Whanna och NickiPicki, gick skit bra:D

Mamma är galen och har börjat titta efter en ny häst till mig, en stor dyr jävel vill hon ha, hon som hatar hästar vill köpa en till mig som inte vill ha en till än. Nu har verkligen världen snurrat ihop sig. Men det är fint!



Isa skickade gamla bilder ifrån när hon och jag praoade hos Pamela med hennes jätte hästar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0