22:37:12

I can't believe I couldn't see

Började sent i skolan idag vilket betyder att jag har fått sova idag. Har kommit på att om jag skulle få sova en timme till skulle det inte behöva bli krig på mogonen, så det är synd. Var ut till hästarna innan jag åkte i alla fall, tre av dom låg och jag kunde ju inte låta bli att gå fram och gosa lite då. Caruso knuffade jag lite på och då la han sig helt utsträckt och var verkligen jätte mys. Tahoe tyckte bara att jag va jobbig haha! Jaja skolan då, två lektioner och den första började 12:15 typ. Var inte givande om man säger så. Surat som fan i alla fall, men asså jag tror att jag kan sluta. Alla barn, börja aldrig röka! Jag har gjort massa dumt i mitt liv men att börja röka var nog fan det dummaste! Och nu skrattar alla småbarn, för det gjorde jag med när jag var mindre för jag var ju gud eller något och kunde göra vafan jag ville?! HA dröm! Det är inte fint alls. Sluta suger.

Jag red ut på pluttisWhanna i alla fall, jävla pigg i alla fall. Hon kunde minsann fatta galopp från skritt vilket hon inte allt för ofta brukar visa upp för världen. Sen gick jag lite med Nikita. Hon fick bära på vattenmattan så att hon vänjer sig någongång på riktigt. Hon kan lätt ha den över huvudet och springa men så fort den ligger på marken är den lite läskigare. Men hon gick i alla fall på den efter lite om och men. Älskade ponny!



Nästa fredag börjar hoppträningen, så jävla nervös jag är! Nikita kommer ju ha ihjäl mig. Nej okey, det kommer gå bra! Efter ett tag, när vi har rivit ridhuset och dödat alla andra? Eller ja, skenat runt i deras MIIIINIII ridhus och gått omkull och gjort illa oss lite så vi till slut förstår att endel saker måste gå långsamt? Nej okey, jag ska köpa ett bättre bett som hon inte kan ta.

Nu har jag faktiskt hyrt en film som jag ska titta på, Män som hatar kvinnor. Jag har hört att filmen inte ska vara något vidare men att boken i alla fall ska äga. Och dom hade inget bättre att hyra. Så nu ska vi se hur focuserad Thea kan vara, om jag kanske till och med kan titta på film. Fast nej, alla vet att det inte går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0