21:46:37

Your love is just a lie

Finns inte ord som kan förklara hur arg jag var i morse när jag kom till skolan och lärarna säger, Men Thea vad gör du här, du är ju ledig idag. VAFAN?! Men mentorn ville prata med mig för dom var oroliga och bla bla. Låt mig vara. Jag gör allt bättre om alla slutar tjata och klaga, så käften!



Men jag åkte till Waldorf i alla fall, för där fanns det ju en Sanna som kunde skratta med mig. Så egentligen har jag suttit där hela dagen, fått jävligt ont i huvudet och stört mig något åt helvete på det mesta. Men det var trevligt. Dom tränade inför kulturnatten och körde igenom hela grejjen. Gissa vad som händer då?! Jooo en tjejs tröja börjar brinna! Och hon som stod bakom typ, du brinner! Och hon som brann tittade bakåt som att hon ville se vem som brann, tittade fram igen och sen tillbaka snabbt, man verkligen såg när det gick upp för henne att det var hon som brann haha! Jävlar så fort hon sprang! Nej asså man kan inte förklara men roligare har jag inte haft i fem sekunder.



Alla barnlärare är dvärgar med, jag har sett tre stycken idag! Var helt säker på att en av dom var ett barn tills jag förstod att hon hade grått hår och var rynkig i hela ansiktet. Visste inte vart jag skulle ta vägen.

Aja när den tortyren var slut åkte jag och Sannsi till stan och lodade. Tiggde pengar av lilla mor så vi kunde köpa mat. Massa med kebab! För vi visste ju inte riktigt vad vi skulle hitta på eftersom att pappa min skulle hämta oss några timmar senare. Vi styrde mot ån och satt där tills jag kom på att fan glass vill jag ha. Jag vet att jag hatar glass men det kändes rätt haha! Mys med baby på stan är alltid fint<3



Jag är inte bortskämd alls va, nej nej, pappa var ju bara in på hööks lite sådär ändå och köpte saker för drygt 700 spänn till mig. Svindyrt bett, saker till bettet och såklart rosa benskydd<3 Tack lilla pappa! Redo för dödshoppning imorgon. Det ska bli kul:) Inte att dö, att hoppa. Fast det bästa är att jag inte behöver oroa mig över tiden innan för imorgon tänker jag fan inte åka till skolan. Får se om jag åker dit igen över huvud taget. Något kan jag bli utan gymnasie utbildning? Inte? Nähä uteliggare för mig då! Puss<3



Thea; Sanna vad håller du på med?
Sanna; Krydda!

Sånt gjorde man ju på dagis men så är vår Sanna<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0