13:58:41

Dreams do fade

Fint att få sova lite på morgonen, och som alla förstår då är jag inte i skolan idag. Har försökt plugga kemi men satan så tråkigt det är! Vem bryr sig om isotoper?! Alla förutom jag kanske, jag vill inte veta att dom finns tack!

Träning sen idag då, länge sen sist men jag längtar. Om jag skulle kunna prata med Nikita och berätta vad vi skulle göra skulle nog hon med längta för hon var lyckligaste lilla ponnyn ever sist. Får se hur hon går på det nya bettet med, hon har lyssnat så dåligt och lagt tungan över det andra, jag hoppas på en förbättring. 





Haha, i brist på annat kul att göra^^

Den/det senaste:

Du åt? - liten baugette^^
Du drack? - kaffee
Du kramade? - Sanna kanske? eller Jasse
Du tittade på tv med? - agnes
Du satt vid datorn med? - Emma
Du sov med? - eumm ja:s
Du skrattade med? - Sannsii
Du brottades med? - Sanna

Vad ska du göra imorrn? - Det är ju kulturnatten!

Vad har du gjort idag? -  Lekt kemiproffs, dåligt proffs
Vad det kul? - NEEj
Vad vill du ha? - motivation
Vad har du för mycket av? - väldigt mkt:O
Är du singel? - Ja
Är du kär? -
Vad vill du göra nu? -Göra mera kaffe
Planer till helgen? - Kulturnatten fan! och rida
Har du mer en 5 tröjor? - oj ja
Har du mer än 2 byxor? - haha jaa
Vill du sova nu? - neej:D
Är du tillsammans med nån? - haha neej?
Har du varit tillsammans med ngn? - hahaha ja
Skulle du kunna pussa någon du var ihop med? - Men nej det tror jag verkligen inte
Har du fått nya vänner den hära månaden? - eumm, mkt möjligt faktiskt:O
Vill du ha fler vänner? - om dom är bra så,
Har du för många vänner? - ne tycker jag inte^^ lagom
Är du ovän med någon? - jämt och ständigt
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - joo
Är dina föräldrar skilda? - nejj
Har du riktiga syskon? - jaa, världens bästa faktiskt<3
Trivs du i din familj? - ibland
Hur många bor du med? - fyra, broren flyttade
Vill du dö? - neeej!
Är du lycklig? - vet inte, men inte olycklig heller
Hatar du ditt liv? - neej verkligen inte
Nämn något som gjorde dig glad igår: Min sanna<3
Vad gjorde du kl 08 imorse: glodde
Vad gjorde du för 15 min sedan: försökte väl leka kemi
Det sista du sa högt: jag ska!
Det senaste någon sa till dig:  har du gjort klart det där?
Vad har du druckit idag: Kaffe
Vad var det senaste du köpte: glass
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: ingen aning
Godaste glassmaken: tycker ju inte om glass egentligen men choklad antar jag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ingen aning, antagligen inte
Sover du tungt: neej
Drömmer du mardrömmar: händer väl
Trivs du med ditt jobb: jag har då inget jobb
Favoritklädsel: Jeans och skjorta
Favoritlåt just nu: Marilyn Manson-(S)aint
Vad ser du om du tittar till höger: en blå vägg
Vad gör dig glad just nu: Kira baby<3
Vad ska du göra härnäst: Kemiii woho, höhö döda mei?
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: som vanligt^^
Favoritgodis: NATURGODIIIS!!!:D:D
Kläder just nu: eumm hahaha vackert, pyamasbyxor, tunika och sannas halsduk
Sommarplaner: sommaren är ju satan slut. men nästa jävlar!
Hur många kuddar sover du med: så många jag hittar, ju fler destå bättre
Spelar du något instrument: nejnejnej
Morgon eller nattmänniska: Nattuggla
Vad är viktigast för dig: dom jag tycker om
Är du kittlig: *vissla* nej inte jag heller
Snarkar du: ingen aning men det är ju ingen som har klagat
Stjärntecken: oxe
Saknar du någon nu: jag saknar massa
Äckligaste insekten: SPINDLAR, och myror
Stökigt eller välstädat: lite blandat?
Längtar du mest efter just nu: sprallighet riktad åt rätt håll?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0