23:42:08

I dream about your face

Första hoppträningen på länge och jag kan inte säga att jag är helt nöjd. Nikita gick klockrent i början och var hur lugn som helst men sen blev det så mycket stå still och annat spring så tillslut flög hon bara i luften hela tiden. Använde inte det nya bettet heller, kände att jag ville testa det lite hemma först och nu kändes det inte ens som att jag riktigt behövde det hela tiden heller, mot slutet kanske det hade funkat. Aja jag ska i alla fall våga släppa iväg henne mera vilket minst sagt är drygt ibland för hon går så jävla fort och hinner inte svänga, och om jag tar tillbaka henne lite blir hon förbannad. Vilket fint par eller hur? Haha nej men nu jävlar ska jag få igång ponnyn, hon ska gå lika fint som förra året:)

Signe och Nicki då, jag tyckte att det gick jätte bra. Men Nicki är lite dåligt musklad men snart kommer det nog^^ Hon bockade två gånger tror jag, var lite onödigt men hon ville väl visa att hon fortfarande kunde, annars galopperade hon på så mkt hon orkade, sötponny!

Kommer säkert lägga upp någon film imorgon om jag hinner. Även om pappa filmade med sämsta kameran och att det var mörkt ute, lite ser man nästan!



Nu är jag dötrött och vet inte riktigt vad jag ska göra. Ingen lust att sova! Men mys framför teven kanske, fast med datorn i knät ändå, blir alltid så, det är ju tråkigt att bara glo sådär hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0