13:27:01

Here we go

Hemma från skolan idag, kände att jag behövde vila lite plus att jag har bitit sönder munnen något förjävligt så jag har ett helvete att få in mat där haha! Hade egentligen tänkt att plugga men jag kommer inte igång. Inte pepp på skolan. Kanske gå ut till hästarna en stund? Men jag åt världens sämsta lunch, miinii lite fil och lite flingor, och nästan en banan fast den åt jag inte, banan är äckligt.



Fick ett fodral(?) till min dator igår, litet svart skitfult, nej pappa det vill jag inte ha! En ful dator plus ett fult fodral blir för mycket fult. Men jag skulle få ett till, ett som jag vill ha. För lite bortskämd är jag haha. Nu flinar alla och säger: LITE?!

Nej va elakt, det får ni inte.



Jaha, någon som vet när jag kommer sluta vilja röka hela tiden? Jag vågar inte gå ut och det suger för jag måste ju ut haha! Frukt funkar verkligen inte Jasse! Det är äckligt.

Hästarna får vila idag tror jag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0