20:19:19

There is no escape

Ja Thea, du vet hur det går när man inte sover om nätterna. Men jag tycker faktiskt att det är roligare att prata i telefonen än att sova och vänta på en måndag. Tack snälla som pratade med mig:)

Idag var jag tvungen att åka iväg till skolan för jag hade bara matte och fysik, sånt kan man tydligen inte missa hur som helst även om man är så sjuk så att man inte riktigt vet vad man heter. Men det var snabbt avklarat och jag var hemma igen till tre även om busschauffören körde så långsamt han kunde, när han skulle svänga in till skyttorp började han bromsa typ en kilometer innan och stod ju i stort sätt stilla 200meter innan svängen, illa!

När jag väl kom hem fick jag skynda mig ut i stallet och rida i alla fall, min puckoponny vill röra på sig fast det blev ändå mest skritt idag. Signe och Agnes var med ut också^^



Har fått två nya mail om Tahoe, en av dom verkar riktigt bra fast hon bodde en bit bort så man vet aldrig. Fina älsklingen, vill ju ha kvar honom men jag vet att det är bättre att göra såhär. Usch vill inte tänka på det, kommer sakna honom om han åker.



Hejdå lilla Nisse/Sven/Banan som åker till Kina idag och stannar där i hundra år minst! Ha det fint^^

Pussigull<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0