22:05:44

I can't leave it all behind

Jag gick till skolan idag med fast jag tog lite extra tid på mig på morgonen, säg sådär fem timmar (A) Jag orkade inte sitta på den jävla studietiden så jag tyckte att jag kunde få glo lite hemma istället. Det var riktigt skönt faktiskt och det tänker jag lätt göra på fredag med, om jag är i skolan då. Man kan ju inte påstå att man blir friskare av att vara i skolan och jag typ proppar i mig Ibumetin så att allt ska försvinna. Men jag hostar ändå snart ut lungorna! Och när jag skulle åka hem så hade jag missat bussen så jag fick ta tåget, och jag är verkligen imponerad på hur folk tror att man går på, det var ju en jävla fettokärring som inte fattade att hon stod efter mig så hon mosade sig fram och typ dödade alla på vägen in, såna armbågar vi!

Red när jag kom hem i alla fall, Nikita gick super duper mega bra! Fan va lycklig jag blev haha! Ibland kan man älska ponnyn! Jag hade klurat ut värsta bästa övningen innan så hon skulle lyssna på allt som jag ville och det funkade ju. Sen red jag Tahoe, honom fick jag bråka lite med innan han började lyssna men sen fick han som en klocka han med! Älsklingen:) Nicki och Whanna fixade Signe och Frida med så dom slapp jag med haha.

Jag har prov på torsdag med, fan hur nu det ska gå till. Höhö alltid lika duktig Thea, vet att alla älskar mig ändå! host host)) Jag har fått brev från pliktverket! Mohaha lämplighetstest här kommer jag, nej jag vet att jag inte kommer klara av det men jag kan tycka att det är roligt ändå.

Och jag hatar människor som inte vet hur man respekterar och tolerrerar andra, ni kan dö:)



Ge mig mitt liv utan skola och närmare <zz<zötos, då skulle jag inte vara såhär
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0