13:57:10

None else can feel it for you

Kulturnatten igår då, jag är smart och tvingar in Isafin redan till fyra, men det var bra, vi träffade på hennes kompis "Sten" som var trevlig. Sen strosade vi runt bara, kämpade oss upp för slottsbacken men dog på vägen så där låg vi en stund och skrattade åt oss själva. Vi hittade Sannsii i botaniska och var där en liten stund innan vi kom på att vi var hungriga så WOHOO jag fick min pizza tillslut! Även om det tog typ två veckor haha!



Men eldshowen då, den ägde! Det var lätt värt all väntan och det kalla regnet, det var verkligen skithäftigt! Jag höll ju på att få en poi i huvudet och det stänkte lampolja men det var också tufft! Sanna ägde! Ska försöka fixa filmerna så jag kan lägga upp dom här, jag har faktiskt igen aning om hur man gör, lycka till Thea! Missade att filma det som jag tyckte var snyggast men det var nog lika bra det, människorna som var med i den är inge vidare höhö! Men Sannsiibaby slukade ju elden:D! Det har jag film på! Fast hon släckte den inte i munnen, utan den brann vidare sen, sjukt! då borde det ju i alla fall ha känts i munnen eller hur?!



Aja, när allt var slut åkte Isaa med Mange hem medans jag och Sanna var kvar på stan och sprang runt och tittade, det var sjukt! Jävlar va med folk det finns. Träffade på lite folk vi kände. Satt med Sara mm vid stationen ett tag innan vi åkte med. Så sött så! Även om jag verkade sur och allt. Men jag hade sjukt ont i huvudet och ville egentligen bara hem då. Men puss på dagen, glad att jag inte missade det<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0