20:45:19

Blood is like water

Lovar att jag dör snart! Men då dör jag lycklig.

Idag hade jag första provet i litteratushistoria, det som jag inte ens visste vad det var men gissa vem som fick alla rätt?! JAAAG!!! Haha min lärare trodde inte att det var sant för jag är ju som sagt inte bäst på att gå i skolan, jag har en jävla tur som har så lätt för mig bara. Men jag är lycklig, jag äger! Självförtroende tillbaka.



Men jag åkte hem tidigare från skolan idag med, hrmm Thea skärpning! Men det var skönt, jag är inte frisk än heller. Jag hostar fortfarande som en jävla kamel. Väl hemma låg jag i soffan ett tag, läste tidningen och glodde på tv tills jag kom på att jag ville rida. Nikita gick väl hyffast, jag ska inte klaga för jag red dåligt med. Körde lite markarbete i alla fall och se om hon tänker lugna ner sig lite med bommarna. Sen fick jag för mig att städa lite i stallet vilket var typ det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv! Mina fötter och min rygg är dööda. Men snyggt blev det! Grannens häst står i stallet nu i två dagar med för han var tydligen halt på tre av benen, inte bra.

Nu ska jag bara vila, såg att det var en förhoppningsvis rolig film på tv snart, får väl se vad jag tycker, om jag tittar. Skulle behöva choklad i mängder! Imorgon är det fredag ju! Sanna är en galen bitch och var tvungen att göra något, annars hotade hon att åka bort och det vill vi ju inte så vi ska väl ut och glo kanske då. Binda fast henne vid ett träd och se glada ut:) Puss på det<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska elda och äta natur godis med Lina först, sen drar vi ut! :D

2009-09-17 @ 21:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0