21:13:04

Sparka på den som ligger!

Måndagar är aldrig underbara och jag tycker att alla borde hålla med mig. Förutom dom som är beroeende av skolan kanske, finns det såna? Men i alla fall, jag orkade iväg till skolan och det var tur det för vi hade bara matte och fysik, värsta krävande ämnen ju. Fast idag kändes allt det där så enkelt ändå, allt gick i en jävla fart och jag förstod verkligen allt, matte brukar jag ju förstå men jag trodde att fysiken skulle vara mkt svårare än såhär!

Maten i skolan var sämst idag, var tvungen att tigga pengar av mamma så jag skulle kunna köpa något bättre att äta, det vill säga, något man inte spyr av att titta på. Nu måste alla observera också, jag köpte mat, INTE cigg! Bäst Thea! Jag vet att jag äger.



Sen fick jag springa till bussen för att hinna hem och rida, lilla Signe skulle ju komma med och hålla mig sällskap. Alla hästar gick jätte bra^^ Signe och Nicki är som gjorda för varandra. Nikita fick jag bråka lite med i början men tillslut blev till och med jag nöjd. HON HOPPADE ÖVER VATTENMATTAN! Alla skriker av lycka! Jag gör i alla fall det. Men hon gjorde det bara om hon fick springa mot den, skritta över är tydligen läskigare.

Jag är inte rätt.
Kommentarer
Postat av: emilia

haha va kul att hon gick över den :) nicki brukade va rädd för den på Måsta förut, men sen gick det :) går det bra med henne annars då? :)

2009-09-09 @ 11:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0