17:31:35

I don't think so, no more

Nu är det nog fan dags att kassera min stationära dator, den är helt dum i huvudet!



Jag var i skolan halva dagen idag så jag inte missade mera kemi för där vill man ju inte ligga efter. Men jag är fortfarande sjuk så jag åkte hem istället för att åka ut till ridskolan. Det är värdelöst där ändå. Prov har jag imorgon med i typ litteraturhistoria. Men det är tufft för jag har hittat två författare som jag tyckte verkade skit häftiga. Men jag hinner inte ta reda på så mycket om dom innan provet och efter kommer jag väl inte orka läsa något om dom.



Ingen ridning för mig idag heller, här gäller det att samla krafter! Fast det är så mycket annat jag borde göra, vill bara lägga mig någonstans och sova som fan, fast ändå inte. Vill bli frisk men det känns som att jag kan drömma om det just nu. Men snart är det väl helg! Jag var helt säker på att det var tisdag idag men det var det tydligen inte:O Men det är bra, en extradag vill jag inte ha heller.



Åhh jag tycker att tiden kan gå lite fortare nu! Det här börjar bli tråkigt. Jag behöver förändring nu! Men okey, woo det är ju inte så långt kvar till november? Då ska jag se Marilyn Manson fast det visste väl alla redan. Men sånt längtar jag till:D Kommer ihåg när jag såg honom 2007, bättre dag går inte att få.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0