19:00:02

Älskling

Prata inte ens med mig, jag är bara förbannad och det blir inte bättre för att du finns.

Jag hatade filmen, visst att det var en fin idé men jag kan inte titta på sånt där.

Igår var det en händelserik dag? Kanske inte. Vaknade med typ massa sms och jag tror faktiskt inte att jag svarade på ett enda? Jävla dumt. Löshoppade mina hästar, Nikita hoppar fortfarande högst men nu är Tahoe inte långt efter för han var ju rent ut sagt galen. Sen hjälpte jag grannen med en av deras hästar, tömkörde lite och tillslut gick det väl hyffsat tycker jag. Sen åkte jag ner till Österby och glodde fotboll, ville ju bara dö när jag trodde att det inte skulle gå men LYCKAA! Zlatan gör en aldrig besviken. Så hjärta på honom! Sen var jag lyckligast i världen en stund och skrek lite men sen blev jag bara surare och surare. Hade ingen lust med något och vi gjorde bara tråkiga saker så jag blev ännu surare. Sov med Sanna i världens minsta säng och ville döda henne ett antal gånger. Kärlek Sanna<3

Vaknade i alla fall och kom hem tillslut, utan pizza och utan godis, fan jävla fiskmat?! Aja Grannungen fick rida lite på Whanna, SÖTSaga! Hon är ju så liten och söt så jag vet inte^^ Sen red jag och Emma med i alla fall, skrittade bara ut en bit men då fick ju puckohästarna röra på sig lite. Inte pepp på en ny skolvecka heller. Låt mig vara!

aja, kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0