20:05:18

Heartbreaker!

Räcker det inte med ett kaos i taget?



Ska väl börja berätta om gårdagen för jag tycker att det är intressant. Jag var med Sanna efter skolan och vi var verkligen överallt och ingenstans. Hon skulle på eldträning på kvällen och vi visste väl inte riktigt vad vi skulle hitta på så att tiden gick. Så vi gick, och åkte buss och gick ännu mer! Värsta gådagen ju, skit mys. Sen åkte vi ut till Waldorf och då tvingade jag Sanna att gunga på den coola gungan med mig, fick henne till och med att erkänna att det var extremt roligt. Och jag klättrade i myrträd och en myra åt på mig fan! Men jag hade jätte kul i alla fall, kom hem lite för sent och var kanske vaken lite för länge men det var fint. Nu har jag säkert missa att skriva en massa saker och skrivit jätte konstigt bara för att jag ville få med allt men det får duga, lätt!



Idag då, kände mig sjuk på morgonen och sur med för den delen. Lilla Thea skulle nämligen till Östhammar och hälsa på gosedjuren, hade ingen lust alls för jag ville ju till Håga igen! Men i alla fall så åkte jag vid lunch från skolan, var så jävla seg i huvudet och hade ont i halsen och allt. Ville verkligen vila och dricka kaffe eller något. Blir på sjukt dåligt humör när jag röker såhär lite. Men nu verkar det som att det bara ska vara en uppföljning i Östhammar så kanske jag slipper det där sen, SKÖT DIG NU THEA! Sen åkte jag hem och slöade lite innan jag gick ut och red med lillasyster. Tahoe galopperade i alla fall lite, duktig söti. Agnes red Nicki för typ andra gången i sitt liv haha men det gick bra. Duktiga Signe hade vart ut med Whanna innan med, skit bra! Och det blir hoppträningar för henne med, skitkul:D



Haha på bussen hem hittade jag en tidning som jag läste i brist på annat att göra, var en självmordshoppare i Barcelona som hade hoppat från åttonde våningen och typ landat på någon som gick så den med dog! Vad är sannorlikheten för det liksom?! Sorgligt men lite roande.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0