21:28:27

I'm not frozen

Super lugn dag för jag har egentligen inte gjort något alls. Bara väntat på att tiden ska gå. Av allt väntande gick det nog långsammare för jag har aldrig varit med om en så lång dag! Jag har tänkt på massor av dåliga saker som fått mig både arg och ledsen, haha varför tänker jag på sånt?! Sen kom jag på att jag inte har något att vara missnöjd över, det är bara jag som ska vara nöjd och det är jag väl? Ja lätt! Då slutade jag tänka i alla fall.

Hästarna rymde lite idag med, jäkla Nickiponny som drar ner staketet men dom var snälla att få in igen, min Nikita såg glad ut idag. Ska nog försöka få ut henne imorgon en stund så jag vet vad som väntas till fredag för då är det ju hoppträning för superhjälten Ulf. Men det ska nog gå bra. Ska fixa massor av saker imorgon så att allt är klart på fredag för jag kommer ju inte precis hem så jag hinner fixa allt! Jävla sugskola. Men pepp! Hoppas det går bra för Signe och Nicki med^^ Jag hinner väl säkert titta på dom lite innan med, kanske filma lite?

På lördag är det kulturnatten med haha det hade jag glömt! Sanna påminde mig idag och allt blev bara "shit!" i huvudet på mig. Hade ju tänkt vara hemma i helgen så att jag är säker på att jag inte röker. Men inte då, det blir Uppsala ändå och titta på Sannsi och Jasse när dom leker med eld. Men jag längtar:)

Nu ska jag glo på någon film som går på tv, tyckte den var bra förut så jag kan väl försöka titta och se om jag gillar den fortfarande. Puss på dig som får mig att le<3



Okey att jag är världens mest sura människa just nu men jag har många bra anledningar. Har stor lust att bara skita i allt och komma på något annat. Har gått typ tre veckor i skolan och jag är så jävla trött på den och hemma bråkas det bara, behöver komma bort ett tag. Jag vill inte leva upp till någon annans krav, det är mina som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0