20:47:27

You light my fire

Sanna leker fakir<3 Haha jag kunde ju! Smart Thea då.
>


Red Nikita på det nya bettet idag, gick väl sådär, skritten blev jätte fin och hon slappnade av men traven fick jag jobba mera med. Lite galopp med fast då bockade hon>.< Knasponny! Aja men det var tjejer här och red idag med, duktiga^^ Saga fick rida lite på Whanna med, hon är supersöt och tycker allt är så roligt:) 

Jag är sjuk med och har tappat bort matteboken. Jag som verkligen borde ha räknat matte! Fan, men jag får leka med fysiken och kemin istället, men det suger. Ny vecka imorgon ju och jag ligger efter! Äckligt, vill inte gå i skolan mer, tycker jag har gått tillräckligt nu. Men inte då. Får försöka anstränga mig mera, men som sagt, var fan har jag min motivation?! Poff borta!

Pussigull<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0