21:40:21

Solsönder

Jag är hemma igen ja, igår till och med. Direkt när jag kom hem var det bara att kasta sig ut i stallet och lasta upp hö på skullen, men jag var helt galen och sprang runt och hade roligt i alla fall, hann inte ens märka när jag dog och sånt liksom. Jag är trött av solen om ni undrar varför jag skriver konstigt^^




Idag har det också lastats lite hö, dom lurade mig igår och sa att det var slut tror jag för jag hann knappt vakna innan det var dags, då bestämde jag att Sanna borde hämtas och få bära lite för jag tror att hon tycker att det är roligt innerst inne! Sen åkte vi till stugan och solade sönder, bada får vi göra en annan dag ja^^








Nu vill jag åka tillbaka till boråås faktiskt.







Midsommar, snodde bilden från Josse eller Sandra(A)
Kommentarer
Postat av: isssaaa

Men sötaste lilla hästen juhe!!!!! (=

2010-07-15 @ 16:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0