22:51:28

Leeeediiiiiiiiiiig<3

Ledig dag, jag både älskar och hatar lediga dagar. Jag kommer upp så sent men det är ju så skönt att vila lite när man ändå inte har skola, och man hinner ändå med alla saker man ska göra. Jag red i alla fall ut på Ella först och hon var jätte duktig, ska sätta upp lite mål senare så jag har något mer att jobba på. Sen lite senare tvingade jag syster att rida ut med mig så hon fick rida Nicki och Jag red Tahoe, vi red barbacka och båda hästarna var fulla av bus! Tahoe galopperade, fast jag var ju inte med på det men det är kul att se att han väljer den gångarten ibland med eftersom att han har så svårt för den.

Sen har jag gullat med kaninerna, den ena, Kompis är lite blyg, jag tror att han längtar hem lite faktiskt, men det är sött, jag sa det till den förra ägaren, Annso och hon saknade ju honom med^^ Vi får se, han får lite mera tid att anpassa sig annars kanske han får flytta hem igen. Bossen trivs i alla fall och han gör sig sedd varje gång man går förbi buren:)


Kompis


Bossen

Jag saknar att ha långa naglar! Det går ju inte att klia sig någonstans! Och jag hatar mitt hår, men det gillar nog inte mig heller, måste skaffa massor med hårinpackningar så jag kanske slipper bli skallig. Och jag saknar min Michael, för han är det bästa som finns!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0