22:25:21

Far away

Praktiken var superkul! Idag har jag mockat, ridit och kört shettis. Det är jätte lätt att prata med Lena och jag trivs redan jätte bra! Dom har fem söta hundvalpar som är två veckor gamla och tre vuxna hundar. Teddy som en av hundarna heter fick hoppa upp i famnen på mig en gång och efter det ville han vara min bästis hela dagen haha! Jag fick rida ett varmblodsto som kallades för Kitty, hon var väldigt kort men väldigt trevlig också så det var kul:)

När jag kom hem hade Signe och Anna redan varit duktiga och ridit men jag orkade i alla fall ut och tog en tur på Tahoe, lite busig var han men han blir bättre och bättre hela tiden! Fast jag vill ha en ny sadel, en mjuk, är så sjukt trött på att få ont i arslet varje gång jag sitter i den!

Nu börjar jag bli sämst men jag tänker inte träna imorgon heller faktiskt, vill bli frisk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0