13:03:28

Take care

Hälla i mig några huvudvärkstabletter då så jag orkar med resten av dagen, stall, hund och plugg men kanske inte i den ordningen. Hunden mår inte så jättebra faktiskt men det är väl inte så konstigt när man smäller i sig råttgift till lördagsfrukost. Jag har visspat ägg åt henne idag för det gillar hon, annars sover hon mest, fast det är ju så det ska vara så hon inte får några elaka blödningar i kroppen. Hon fick en egen säng att ligga i men den ville hon inte ha, något bortskämd min lilla vovve ja:)


(Den där Sanna är ju förresten jävligt duktig på att fota med sin kamera ni vet, hon har tagit dom på Nikita i förra inlägget också, hon vill ha beröm för det!)

Förhoppningsvis får jag hjälp av Signe i stallet(a) Då går ju allt så galet mycket snabbare! Dessutom får båda knasarna komma ut på en tur i skogen och då blir Ella sötare för hon gillar sällskap. Ska ta in min hoppsadel och knäppa kort på med så jag kan försöka sälja den sen, så om någon är intresserad av en nyomstoppad Crown partiot (som jag inte kommer ihåg något mer om just nu) så får ni glo på den sen! Skönaste sadeln jag suttit i, nästan så jag vill fundera på att köpa en ponny som passar i sadeln istället för tvärtom(a)

Plugga ska jag göra nu! Kul med hästkunskap även om det hade varit roligare och bättre för mig och mitt projekt att få läsa om det ännu mera^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0